Sulaman Tudung Bawal Akbar

Sulaman Tangan
Seni sulaman tangan menjadikan kain bawal kelihatan lebih menarik. Banyak contoh-contoh sulaman yang telah dibuat yang boleh ditempah atau dibeli di butik maya Nera collection (http://www.nerasiah.com/). Blog ini adalah semata-mata untuk pameran koleksi sulaman yg pernah dihasilkan oleh penulis. Kesemua koleksi tudung dlm blog ini adalah menggunakan kain bawal akbar yg mempunyai pelbagai pilihan warna. Kain Bawal akbar yang mempunyai sejarahnya yang tersendiri.

Mengenali kepelbagaian warna
Adalah lebih baik pengguna-pengguna internet yang ingin membuat pembelian barang (terutamanya pakaian) melalui internet, mengenali dengan tepat nama warna dan kod warna supaya pilihan warna yang dinyatakan menepati yang pengguna inginkan. Untuk meyemak kod warna dan nama pembaca bolehlah menggunakan wikipedia ini sebagai rujukan (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_colors).

Peringatan
Untuk blogger yg berminat sila tinggalkan comment anda dlm ruang yang disediakan. Penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab ke atas tulisan atau komen yg dibuat sekiranya tulisan (komen) tersebut boleh menyebabkan pihak lain tersinggung atau memdatangkan kemudharatan serta provokasi kepada pihak lain.

...sekian

wassalam

Saturday, May 28, 2011

TBA-STS022

No comments: